miowww
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Story About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Do follow and do comment..copy cats are anon here. ^_^

Status:bosan,,lme xgie sekolah.. :(

Footstep!!



Credits!

Template: Nurul Atiqah
The Owner: Me
Others: ♥♥♥  


HEHEHE. :)

Hari nie,,aku xde cite yg panjang..tp xpela..aku cite sikit2 je la..mule dtng s-e-k-o-l-a-h tu.. ^_^ mulei ingat kelas kat makmal komp pastu..kawan ckap msuk kelas..6Bijak nak tau sbb ape??s-b-b esokkan dyrng nk UPSR daa..bhabhaii..year6.. -_- H-A-P-P-Y G-O L-U-C-K-Y.. hihi..thun depan aku pulak..kan?InsyaAllah dpat 5A..spe yg bce nie..xkire la knal ke x ..doakan aku tahun dpn.... hihi..
Umm..umm..da la cite pasal UPSR,,n-e-r-v-o-u-s pulak.. -_- 
oke aku nak smbung lagi cite aku..lepas masuk kelas 6Bijak tu.. semue orang merayu
 nak masuk makmal comp..yela kat situ kan ade a-i-r - c-o-n-d ..huhu..
termas0k aku sekali yg merayu...tp cikgu suruh esok masuk..so
kene la patuh ckap cikgu kan?kalau x..
x berkatla ilmu.. ^_^ 
bElajar macam biase..tpi..2orang cikgu yg sme je msuk kelas..sebb cikgu lain xde pegi jage bdak n UPSR..
waktu rehat..makan macam biase la..My Favourite Food is a-y-a-m ..hihi..
Hai pujaan hati
pujaan hati
pujaan hati
pujaan hati~~
Erkk..nyanyi pulak..sorry..hihi..xpela mantap ape?hihi..perasan..
Nyanyi sikit..
Hai pujaan hati..
Setiap malam aku berdoa..
Umm..umm k la bye Aslkm..esok pulak Mai nyanyi ye..

Written by me @ 02:32 | 0 kawaii(s)